top of page

 - תוכנית אישית שעוזרת לך לתכנן קדימה ולהגשים חלומות

אז איך בונים תוכנית?

שלב 1

נחלום קדימה

שאלון מיפוי שאיפות של רייזאפ שיעזור להגדיר את המטרות והיעדים בתקופה הקרובה ומעבר ולהצמיד להם קצת מספרים.

שלב 4

נבנה ביחד תוכנית כלכלית

בפגישת זום נסתכל על השאיפות, על הכסף שיש ועל התזרים ונעזור לקבל החלטות ולבנות תוכנית כלכלית ברורה שתיתן ביטחון לשנים הבאות.
 

שלב 2

נצלול לעומק

נכיר את המצב הכלכלי בעזרת שאלון מותאם אישית כדי לקבל תמונה מקיפה - פקדונות, חסכונות ויתרות אחרות. כך נבין מה יכול לשמש לתוכנית שנבנה יחד.

שלב 3

נסתכל מה היה ונבין מה צפוי

מאחורי הקלעים צוות הייעוץ יתחיל לבנות את התוכנית קדימה על בסיס תזרימי עבר ומידע מהשלבים הקודמים.

שלב 5

נתחיל ליישם

החודשים הבאים הם הזמן ליישם את התוכנית ולהתקדם אל עבר היעדים.

שלב 6

נעקוב ונתעדכן

לאחר שלושת חודשי היישום ננתח את ההתקדמות אל היעדים ונשלח תמונת מצב עם המלצות כדי להמשיך להיות על זה לאורך זמן. 

RiseUp Future - Web 07גכעיח_edited.png

כמה זה עולה?

הנגשנו את התהליך הזה כדי שנוכל להתמקד באמת בדברים החשובים. 
אנחנו יודעים שלא תמיד יש את הזמן והאנרגיות לתהליכים ארוכים ולכן פיתחנו שיטה מהירה בלי ניירת ובלי בירוקרטיה. יש לנו את הטכנולוגיה את המידע ואת צוות המומחים כדי לעשות את זה פשוט ומדויק.
התהליך הזה עולה 600₪. 

  • לא שומרים מידע אשראי ב-RiseUp
    אנחנו לא מעבדים או חשופים למידע כרטיסי אשראי (PCI - Payment card information). חשוב לנו מאוד לא לסכן את הלקוחות שלנו וגם אין לנו צורך לשמור פרטי אשראי כדי להפעיל את השירות. כשלקוחה בוחרת להצטרף לשירות בתשלום שלנו, אנחנו מבקשים ממנה להקליד פרטי אשראי שיועברו ל-Payme, ספקית הסליקה שלנו וחברה ישראלית שעומדת בדרישות הרלוונטיות לסליקת פרטי אשראי. ככה, אנחנו לא נחשפים לעולם לפרטי האשראי של הלקוחות שלנו והסיכון לזליגת מידע והונאות אשראי מצטמצם משמעותית. יותר מזה, אין לנו אפשרות לשחזר או להשיג את הפרטים שנדרשים להונאה או לחיוב אשראי דרך החשבונות שהלקוחות מחברים לשירות שלנו (אתר, אפליקציה, API).
  • רייזאפ שומרת מידע פיננסי
    כדי לבנות ללקוחות שלנו תזרים חודשי מדויק, נשמר במערכת שלנו מידע פיננסי על הלוואות, הוצאות, נכסים, פירוט כרטיסי אשראי ועוד. שמירת המידע נעשית בכפוף למדיניות הפרטיות של RiseUp ולחוק הגנת הפרטיות הישראלי.
  • RiseUp אף פעם לא תמכור את המידע שלך
    אנחנו נעביר את המידע שלך לצד ג׳ רק לטובת מתן השירות או שיפור השירות, בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו ובמקרים ספציפיים בלבד - סליקת תשלום על המנוי, למשל. דוגמאות נוספות אפשר למצוא במדיניות הפרטיות שלנו.
  • חוק, רישיון, תקן, בנקים וחברות אשראי
    אוהבי ומומחי הGovernance Risk & Compliance, הגעתם.ן למקום הנכון. RiseUp עומדת בדרישות חוק הגנת הפרטיות כולל רישום מאגרי מידע (מס' מאגר: 700064261 ומס' מאגר:700068294) וגם חוקי מדינה נוספים, כגון חוק הספאם שמסדירים את אופן ההתנהלות עם מידע. בנוסף, RiseUp פועלת כ׳חוק שירות מידע פיננסי התשפ״א׳ (2021) - חוק שמסדיר את המעמד של RiseUp כנותנת שירות מידע פיננסי ומחייב את מקורות המידע (בנקים, חברות אשראי ועוד) לאפשר לישראלים וישראליות להתחבר ולמשוך מהם מידע גם בעזרת שם משתמש וסיסמה. בעקבות חוק שירות המידע הפיננסי פורסמו הוראות הרשות לניירות ערך לרישיון לנותן שירות מידע פיננסי (הוראה למבקשי ובעלי רישיון למתן שירות מידע פיננסי (הוראה לפי סעיפים 4 ,5 ,27(ג()1 ,)35 ,36 לחוק שירות מידע פיננסי, התשפ"ב-2021). הרשות לניירות ערך היא הרגולטורית של RiseUp, מטעם מדינת ישראל. היא מנסחת את הכללים שלפיהם נפעל ונקבל את האישור לתת את השירות. הרשות לניירות ערך היא שנתנה ל-RiseUp את מעמד ה׳עוסק הותיק׳, הדרוש כדי להעניק שירות מידע פיננסי. זכאות לתת שירות מידע פיננסי כפופה בעמידה בדרישות מחמירות של ההוראה - עמידה בתקני אבטחה, קיום התנהלות תאגידית אחראית ושקופה, דיווח על בעלי משרה בכירה (והיעדר דופי בהם), ניהול סיכונים, מינוי נאמן אבטחת מידע כשיר ועוד. בעניין הבנקים וחברות האשראי, שווה להכיר את חוק כרטיסי החיוב - הוא שומר על הזכות של הלקוחות שלנו להתנהל עם אמצעי הזיהוי בכל צורה שטובה להם ולהן וקובע שגם אם נתנו פרטים מזהים לצד ג' (כמו רייזאפ) - חברות האשראי מחויבות להגן עליהם, לרבות לאפשר להכחיש עסקה או חווה הונאת אשראי. חוק שירות המידע הפיננסי מסדיר את חובתם של בנקים לאפשר ללקוחות לחבר את רייזאפ לחשבון ולמידע שלהם, לרבות באמצעות שם משתמש וסיסמא, מבלי שזכויותיהם והשירות הניתן להם על ידי הבנק ייפגעו. RiseUp מוסמכת לתקן אבטחת המידע הבינלאומי ISO27001:2013 תעודה מספר 117581, מצורפת מטה. בנוסף RiseUp עומדת בדרישות תו אמון הציבור, חוק הגנת הפרטיות ורישום מאגרי מידע (ואבטחתם). אנחנו מאמינים בביקורת וקיום בקרות רלוונטיות ומרחיבים את הסרטיפיקציות שלנו כל הזמן תוך למידה מארגונים ותקנים כמו GDPR, ISO, NIST.
  • הצפנה
    בRiseUp משתמשים בהצפנה כדי להגן על מידע רגיש, אמצעי זיהוי, מפתחות הצפנה ועוד. נשתמש בטכנולוגיות ופרוטוקולי הצפנה שהינם עדכניים, סטנדרטיים וטובים למטרתם. לדוגמה, אנחנו מפעילים מנגנון אבטחה והצפנת תקשורת אינטרנט TLS מגרסאות 1.3 ו-1.2 (רק ה-Cipher suites החדישים והטובים יותר, כגון TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384 ודומים), לצד שימוש ב-HTTP Strict Transport Security (HSTS) ו-Perfect Forward Secrecy - מנגנונים שאחראים להבטיח שגם אם מישהו מנסה ל׳האזין׳ לגלישה שלכם בשירות כדי לגנוב מידע או אמצעי זיהוי יהיה כמעט בלתי אפשרי לעשות את זה. בנוסף ל-TLS, כשלקוחה מגדירה אמצעי זיהוי (כמו סיסמה לבנק) לטובת גישה לחשבון פיננסי ובניית תזרים, RiseUp מיישמת הצפנה אפליקטיבית נוספת באמצעות JavaScript ומפתח הצפנה ייעודי בדפדפן. ככה, גם אם יש כשל בדפדפן, ספקית האינטרנט, הרשת האלחוטית או כל חלק אחר בין הדפדפן לשירות האינטרנט שלנו - הסיסמאות של הלקוח נשארות בטוחות. מעבר להצפנה ואבטחה של התקשורת לשירות שלנו, ב-RiseUp מיישמים הצפנה גם במסדי נתונים. בסיס הנתונים שבו נשמרים מידעים אישיים הוא נפרד וייעודי לשמירת מידע מזהה ומוצפן ברמת ספקית האחסון באמצעות Disk / Database Encryption. יותר מכך, אמצעי הזיהוי של הלקוח, של המערכת, של מהנדסי ומהנדסות RiseUp מוצפנים שוב, גם בבסיס הנתונים המוצפן-כבר באמצעות envelope-encryption של AWS KMS.
  • אמצעי זיהוי מוצפנים לחשבונות פיננסיים (׳מקורות מידע׳)
    אמצעי הזיהוי מוצפנים במסד הנתונים עם הצפנת מעטפת של AWS KMS (שירות ההצפנה המאובטח של Amazon) המשתמש גם בהצפנה סימטרית וגם בטכנולוגיית הצפנה עם מפתח פומבי-פרטי. הצפנת המעטפת מצטרפת להצפנת בסיס הנתונים התשתיתית ונותנת וודאות גבוהה לכך שגם במקרה של כשל בשירות האחסון - אמצעי הזיהוי לחשבונות פיננסיים נשארים מוגנים. כשחיבור חשבון פננסי מתנהל עם סיסמה ושם משתמש מיושמת גם הצפנה בדפדפן עם Javascript, בנוסף להצפנה של TLS. שיטות ההצפנה האלו מגינות על אמצעי הזיהוי בדפדפן ובתעבורה אל השירות של RiseUp.
  • What is an FAQ section?
    An FAQ section can be used to quickly answer common questions about you or your business, such as “Where do you ship to?”, “What are your opening hours?” or “How can I book a service?” It’s a great way to help people navigate your site and can even boost your site’s SEO.
  • הפנמנו שאין ״נוסחה סודית״ לצמיחה כלכלית
    זה מאוד מפתה להעמיד פנים שיש לנו את כל התשובות, ושאנחנו יודעים להציע פתרונות קלים לאתגרים מסובכים. אבל האמת הפוכה. כסף מביא איתו התמודדויות שמשתנות מאדם לאדם. אז במקום לנסות לייצר תשובה אחת שנכונה לכולם, יצרנו פלטפורמה שמאפשרת לכל אחת ואחד ללמוד מהניסיון של ״אחרים כמוך״.
  • ערבבנו תוכן מבדר עם טכנולוגיה מתקדמת וקהילה משגשגת
    הקמנו קהילה שמאפשרת לכל אחד ואחת לשאול מה שהיא רוצה על כסף, ולקבל עשרות טיפים מועילים מאחרים כמוה. פיתחנו פיצ׳רים שמאפשרים לדבר על המצב הכלכלי שלנו עם אחרים, בלי לחשוף פרטים אישיים. ויצרנו תוכן שהופך את השיחה לפשוטה ומעניינת.
  • השתמשנו בעוצמה שבלהיות על זה ביחד
    המחירים בסופר עולים? יחד עם 50 אלף חברי וחברות הקהילה יצרנו שיטה לחסוך 24% מעלות הקנייה. הבנק לוקח עמלות מוגזמות? בניסוי שעשינו בקהילה למדנו איך לבטל אותם בשיחת טלפון אחת. הריבית עולה? יחד מצאנו את הדרך הכי טובה לתת לכסף שלנו לצמוח יחד איתה. יש עוד עשרות דוגמאות - והזרוע נטויה 💪
  • יש הרבה יועצים, אבל איך בוחרים?
    - מי מקצועיים ובאמת יוכלו לעזור לי להגיע למטרות? - למי יש כוח לרצף ארוך של פגישות או לטפסים ארוכים ומסובכים?
  • איך נהיה אחרי תהליך הייעוץ?
    מוכנים לכל הפתעה שתבוא חלומות מתגשמים בלי לשקוע בהלוואות הרוגע נשמר גם במחשבות על הוצאות גדולות בעתיד
  • לקוחות שבנו תכנית פיננסית צומחות וצומחים יותר!
    בונים כרית בטחון מודעות גבוהה לעמלות ועלויות השקעה תזרים מאוזן לאורך שנים הוצאות גדולות משולמות בלי הלוואות ובלי להכנס למינוס
bottom of page